De laatste loodjes - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Sally & Sally Artiest - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Sally & Sally Artiest - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Sally & Sally

Blijf op de hoogte en volg Sally & Sally

15 Februari 2009 | Tokelau, Fale old settlement

Lieve fans,

Onze tocht naor huis is begonne.
We hebben aankomende week onze laatste optredens op de Tokelau eilanden, en vanuit hier nemen we donderdag 't vliegtuig naar Nederland en dan hup in de trein naar hometown Oeteldonk.
Waar over een paar doagen het feest zal losbarsten!!!

De afspraak bij d'nne kapper is gemaakt, onze pekskes zijn klaor en we kenne er bijna tegenaan!!

Meerder mensen wezen ons op hyves ofzoiets, dus hebbe we ons daar ok maar eens aangemeld.
Ge kent ons dus ook daor krabbelen (ofzoiets, werd ons verteld).

Nou lieve mensen, we kenne bijna nie wachten! De letste loodjes wegen het zwaorst, maor wij kenne alleen maar vooruit kijken naar één groat feest!!

Gullie ziet ons snel!!

Liefs Sally & Sally

• 15 Februari 2009 - 12:09

Harry:

Harry meet Sally's, At last!!
    Hoop dat de week omvliegt!
    Tot volgende week dames!
    Harry

• 15 Februari 2009 - 14:09

Bianca:

Ik doe nie aan hyves, ben blij dak gewoon op dees site kan kijken en gullie kan volgen.
    Loat ze een poepie ruiken daar in Tokelau en tot volgende week dametjes! :D
    xxx Bianca

• 15 Februari 2009 - 14:16

Trees:

Ik heb gullie nije cd gekocht!! Tot in Oeteldonk!
    Houdoe, Trees

• 18 Februari 2009 - 06:16

Sjanet:

wé skon!!ik ben wel zó benieuwd hoe dé gullie dur ut ziet war...gullie bent zeker wel bruin?
    nou vrouwkes, we zien mekoares!

koes

• 19 Februari 2009 - 17:25

Greet:

Hoe werkt da Hyves, Ken gullie nie vinden!